Masowe wysyłanie smsów to całkiem fajny sposób na reklamę dla firm. Każdy kto prowadzi własną firmę doskonale wie, że bez reklamy nie ma biznesu.

Dzisiaj to klient rządzi, a o tego klienta trzeba zabiegać i to wszelkimi możliwymi sposobami. Reklama w internecie, reklama w prasie, reklama w TV, reklama poprzez e-mail, reklama poprzez masowe wysyłanie smsów. Jednak reklama nie jest tania bez względu na to jaką formę wybierzemy.

Nie każda firma może sobie pozwolić na spot reklamowy w telewizji czy w radio, bo takie rodzaje reklamy kosztują najwięcej. Jednocześnie bez jakiejkolwiek reklamy firma nie ma szansy bytu dlatego mimo wysokich kosztów warto w nią inwestować. Każdy właściciel firmy czy to dużej czy to małej doskonale o tym wie. Coraz więcej firm wybiera więc tańsze formy dotarcia do klienta. Masowe wysyłanie smsów to stosunkowo niedroga forma reklamy. Jeśli mamy do tego odpowiednie narzędzia, będzie to prawdopodobnie łatwy sposób na dotarcie do nowych klientów i reklamę swoich usług.
Co na to klienci?

Czy podoba im się taka forma reklamy? Zdania są podzielone. Niektórzy uważają, że fajnie jest dostawać powiadomienia na smsa o nowych promocjach w ulubionym sklepie czy o rabatach. Nie każdy ma przecież czas na codzienne śledzenie gazetek reklamowych czy codzienne chodzenie do sklepu. Jednak są też tacy, którzy uważają, że to zwykłe zaśmiecanie telefonu. Trudno nie przyznać racji tym drugim. Jeśli reklama jest nachalna, jeśli smsy przychodzą zbyt często, to może irytować.

W takim wypadku warto zgłosić ten fakt do swojego operatora komórkowego z prośbą o zablokowanie numeru nadawcy. Dla klienta nie powinno to być problemem, chociaż wiąże się z wizytą w salonie operatora lub dzwonieniem na infolinię. Pewnie wiele osób tak robi. Pozostali natomiast cieszą się z takich smsów, bo dzięki nim są na bieżąco z promocjami dzięki którym mogą kupować taniej. Czy masowe wysyłanie smsów jest więc sposobem na klienta? Zdecydowanie tak! Na pewno jest sposobem na reklamę dla firmy czy to dużej czy małej.